27 marca, 2024
HOT!
  • Home
  • Biznes
  • Oferta pościeli dla Twojego sklepu. Rodzaje, propozycje, popularne produkty
15 grudnia, 2023

Oferta pościeli dla Twojego sklepu. Rodzaje, propozycje, popularne produkty

Autor 0 6 Views

Sklepy oferujące pościel raczej nie narzekają na brak zainteresowania. Zwłaszcza gdy ich katalog jest na tyle szeroki, że każdy może znaleźć w nim coś dla siebie. Zastanawiasz się, co zaproponować swoim klientom? Sprawdź nasze propozycje!

Hurtownia pościeli – przekonaj się, co warto kupić do swojego sklepu

 Nie da się ukryć, że rynek pościeli jest naprawdę rozbudowany. Mowa tutaj zarówno o produktach do domu, jak i tych przygotowywanych z myślą o hotelach. Z tego powodu, podczas kontaktowania się z dostawcami, warto zwracać uwagę nie tylko na cenę.

  • Żeby zapewnić swoim klientom jakże potrzebną różnorodność, postaw na produkty wielu typów. Co to znaczy? Że w Twojej oferty powinny znaleźć się nie tylko komplety pościeli, ale też pojedyncze sztuki – poszewki na poduszki, kołdry, a do tego prześcieradła.

 

  • Pamiętaj o tym, że producenci korzystają z różnych materiałów. Sporą popularnością cieszy się oczywiście pościel bawełniana, jednak na pewno warto mieć w swoim katalogu również modele jedwabne, flanelowe, satyny, a także tworzyw sztucznych, które często gwarantują zwiększoną wytrzymałość mechaniczną.

 

  • Do tego należy dodać jeszcze design. Tu również liczy się różnorodność. Sporym zainteresowaniem cieszą się nie tylko pościel jednokolorowa, ale również wzorzysta (w kwiaty, liście itd.), dziecięca, a nawet pościel 3D i ze specjalnymi grafikami w konkretnej tematyce.

 

  • Klienci na pewno docenią też fakt, iż mogą zakupić produkty nietypowe i urozmaicone przydatnymi dodatkami. Wymienić trzeba w tym miejscu chociażby pościel dwustronną, wykonaną ze wzmocnionych tkanin, czy zapewniającą świetną cyrkulację powietrza i odprowadzanie wilgoci.

 

Jednocześnie cały czas dbaj o to, aby w Twojej ofercie dostępna była pościel w różnych rozmiarach. Chodzi tu zarówno o poszewki na kołdry, jak i na poduszki. Wszystko to przekłada się na swobodę zakupów.

Chińska pościel do sklepu – czy warto?

 Stworzenie katalogu na podstawie powyższych zasad sprawi, że zyskasz szansę na dotarcie do dużego grona potencjalnych klientów. Zanim jednak to nastąpi, musisz skupić się na samym procesie uzupełniania własnej oferty.

Pomogą w tym oczywiście sprawdzeni dostawcy. Gdzie ich szukać? Na przykład w chińskich centrach handlowych! Skupiają one hurtowników dostarczających na rynek polski (i nie tylko) towary z Chin. A dlaczego akurat mówimy o tym kraju?

Powodów jest kilka. Po pierwsze, współpraca z takimi dostawcami gwarantuje Ci dostęp do niezwykle rozbudowanej oferty, w której znajdziesz wszystkie wymienione rodzaje pościeli. Pozwala Ci to oczywiście z wielką swobodą budować katalog i przewagę konkurencyjną.

Po drugie, hurtowe zamówienia tego typu są realizowane na korzystnych warunkach. Możesz liczyć na atrakcyjną ofertę cenową, jak również na sprawną dostawę, niezależnie od liczby produktów. Po trzecie, chińska pościel w ostatnim czasie cieszy się dużą popularnością. Wynika to między innymi z wysokiej jakości wykonania. To zaś powoduje, że włączenie jej katalogu może okazać się naprawdę opłacalne.

Kiedy warto sprzedawać pościel?

 W tym przypadku mówimy o towarach całorocznych, które powinny wzbudzać zainteresowanie przez cały czas. Oczywiście nie oznacza to, że Twoja oferta może być cały czas taka sama. Nic z tych rzeczy! Musisz ją cały czas zmieniać i dostosowywać do aktualnych potrzeb. Pamiętaj przede wszystkim o tym, aby:

  • pościele w Twoim sklepie pasowały do pory roku – w lecie sprawdzą się modele cieńsze, natomiast zimą grubsze i dodatkowo ocieplane,
  • wzbudzać zainteresowanie wśród klientów ciekawym designem – najlepiej stawiać na różne motywy, zgodne z obecną modą,
  • stawiać na zestawy zarówno dla dorosłych, jak i dla dzieci i młodzieży – wymaga to analizy kolorystyki oraz wszelkich wzorów i innych dodatków.

W tym wszystkim pomogą Ci chińskie centra handlowe, a mówiąc dokładniej, działający w nich dostawcy i hurtownicy. To właśnie dzięki nim zadbasz o swój katalog i wzmocnisz swoją pozycję na rynku.

źródło: GD Poland Chińskie Centrum Handlowe

  Biznes